Forum - kobiecy punkt widzenia

Pełna wersja: Film czy spot promocyjny, co lepsze?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Jaka forma prezentacji reklamowej wydaje się wam bardziej odpowiednia w przypadku targów, krótki spot czy dłuższy film promocyjny?
Trudno powiedzieć, jedna i druga forma prezentacji ma swoje zalety i minusy. Dłuższe filmy są bardziej treściwe, ale też wymagają większej uwagi ze strony odbiorcy, a atmosfera targów zwykle nie sprzyja skupieniu uwagi na dłuższy okres czasu. Z kolei krótkie filmiki w postaci spotów zwykle są bardziej wyraziste i dosadne, ale nie zawierają konkretnych informacji i po prostu mieszczą mniejszą ilość treści. W przypadku targów to jednak ciekawa opcja, bo odbiorca nie musi koncentrować się na oglądaniu spotu, po prostu dostrzega go w tle.
Jesli przygotowujesz się do tragow to zastanow się nad opcją wyprodukowania kilku krotkich spotow reklamowych w miejsce jednego dłuższego filmiku promocyjnego, wtedy zapetlone obrazy nie będą nużyły odbiorcow.
Jeśli szukasz pomocy przy realizacji tego typu filmów, sprawdź ofertę firmy WOODPECKER MP. Oni specjalizują się w przygotowaniu filmów promocyjnych własnie na okoliczność targów czy konferencji branżowych. Pod tym adresem znajdziesz sporo informacji o różnicach między filmami a spotami promocyjnymi. http://woodpeckermp.pl/filmy-promocyjne/ . Może tego typu informacje do czegoś ci się przydadzą.
Ja jestem zdecydowanym zwolennikiem krótkich spotów, bo można ich używać w różnych sytuacjach, nie tylko podczas targów. Ja na przykład tego typu spoty umieściłem na stronie internetowej swojej firmy, na profilu na FB i jeszcze w kilku innych miejscach w sieci. Przynajmniej jak zapłacisz za realizację spotu promocyjnego to możesz go wykorzystać do kilku różnych działań promocyjnych, a nie tylko na okoliczność targów.
Moim zdaniem duzo zalezy od tego czym zajmuje się twoja firma. Niektore rodzaje dzialanosci lepiej zaprezentowac w postaci profesjonalnego, dluzszego filmu promocyjnego, bo to podkresla prestiz i profesjonalizm prowadzonej przez firme dzialalności.
Przekierowanie